top of page

Natječaj Fonda mladih UZGON

  • Writer: Zaklada Zamah
    Zaklada Zamah
  • 18. tra 2016.
  • 1 min čitanja

U sklopu Razvojne suradnje s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva u području filantropije i zakladništva, u okviru Tematskog fonda „Demokratizacija i razvoj civilnoga društva 2.0“, Zaklada Zamah i partner Ferencvaros Community Foundation iz Mađarske provode projekt „Fond mladih UZGON“ u Gradu Zagrebu, Bjelovarsko-bilogorskoj i Koprivničko-križevačkoj županiji – inovativni, održivi model financiranja projekata mladih u lokalnim zajednicama, u okviru kojega danas, 18. travnja 2016., otvaraju natječaj za financijsku podršku projektima udruga mladih i za mlade iz navedenih županija.


Uzgon

Aktivnom ulogom Fonda za mlade UZGON radimo na promociji odgovorne filantropije i stvaranju poticajnog okruženja za društveno-ekonomsku afirmaciju mladih u lokalnim sredinama te želimo dugoročnije osnažiti poziciju i utjecaj mladih.


Natječaj je otvoren do 18. svibnja 2016., a ukupno će se dodijeliti do 31 podrška u iznosu od 5.000,00 kn do 15.000,00 kn. Za ostvarivanje podrške potrebno je u lokalnoj zajednici prikupiti sredstva za sufinanciranje projekta (35% od ukupne vrijednosti projekta).

Istaknuto

U okviru programske suradnje s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva, Zaklada Zamah provodi program “Aktivni u zajednici” i nastavit će ga provoditi i u 2025. godini.

3. velj 2025.

Program „ Aktivni u zajednici“  provodi se već niz godina uz podršku Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, s ciljem jačanja participacije građana, razvoja društvenih programa, jačanja društvenog kapitala i stvaranja povezanijih, aktivnijih zajednica. Kontinuirano praćenje i vrednovanje programa ključni su za njegovo unapređenje, a upravo zato proveli smo anketu o zadovoljstvu sudionika i suradnika uključenih u program. Rezultati prikupljeni ovim upitnikom pružaju nam vrijedan uvid u...

28. stu 2025.

Zaklada Zamah objavila je „Priručnik za učinkovitu komunikaciju“ , namijenjen svim neprofitnim organizacijama koje žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi čvršće odnose s lokalnim zajednicama. Kroz praktične smjernice i primjere dobre prakse, priručnik pomaže organizacijama razumjeti kako jasno i strateški komunicirati s različitim dionicima– od članova i volontera do medija i donatora. Poseban naglasak stavljen je na odnose s javnošću u neprofitnom sektoru , storytelling...

10. stu 2025.

bottom of page