top of page

Novi Zamahov projekt!

  • Writer: Zaklada Zamah
    Zaklada Zamah
  • 10. stu 2015.
  • 1 min čitanja

Regionalna zaklada za lokalni razvoj “Zamah” 21.10.2015. započela je s provedbom projekta pod nazivom „Stvaranje filantropske kulture u Hrvatskoj“. Projekt je sufinaciran iz Europskih fondova (IPA 2012). Ovaj ćemo projekt provoditi s projektnim partnerima “Slagalicom” – Zakladom za razvoj lokalne zajednice iz Osijeka, te Udrugom Blank iz Zagreba.


zamah-slagalica-blank


Ciljevi projekta su doprinijeti razvoju individualnog davanja i strateške korporativne filantropije u Hrvatskoj, povećati prisutnost i broj kooperativnih modela strateške korporativne filantropije davanja u Hrvatskoj te razviti inovativne pojedinačne modele davanja u Hrvatskoj u kojima su glavni akteri promjena djeca i mladi.

Veselimo se aktivnostima koje ćemo provoditi idućih 20 mjeseci, novim suradnjama i prijateljstvima te promjenama koje želimo pokrenuti u Hrvatskoj!



EU-financiranje

 
 

Istaknuto

U okviru programske suradnje s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva, Zaklada Zamah provodi program “Aktivni u zajednici” i nastavit će ga provoditi i u 2025. godini.

3. velj 2025.

Program „ Aktivni u zajednici“  provodi se već niz godina uz podršku Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, s ciljem jačanja participacije građana, razvoja društvenih programa, jačanja društvenog kapitala i stvaranja povezanijih, aktivnijih zajednica. Kontinuirano praćenje i vrednovanje programa ključni su za njegovo unapređenje, a upravo zato proveli smo anketu o zadovoljstvu sudionika i suradnika uključenih u program. Rezultati prikupljeni ovim upitnikom pružaju nam vrijedan uvid u...

28. stu 2025.

Zaklada Zamah objavila je „Priručnik za učinkovitu komunikaciju“ , namijenjen svim neprofitnim organizacijama koje žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi čvršće odnose s lokalnim zajednicama. Kroz praktične smjernice i primjere dobre prakse, priručnik pomaže organizacijama razumjeti kako jasno i strateški komunicirati s različitim dionicima– od članova i volontera do medija i donatora. Poseban naglasak stavljen je na odnose s javnošću u neprofitnom sektoru , storytelling...

10. stu 2025.

bottom of page