top of page

Otvorio se Dječji filantropski filmski festival!

  • Writer: Zaklada Zamah
    Zaklada Zamah
  • 1. pro 2016.
  • 1 min čitanja

Dječji filantropski filmski festival (DFFF) u svom prvom on-line izdanju  rezultat je projekta „Stvaranje filantropske kulture u Hrvatskoj“ koji je sufinanciran iz EU programa IPA.

Misija DFFF-a  je predstaviti dječje stvaralaštvo koje putem  filma promiče vrijednosti filantropije i  dječjeg sudjelovanja u različitim oblicima pomoći potrebitima.

Djeci  želimo  omogućiti da na kreativan način javnosti predstave područje filantropije.

Festivalom želimo potaknuti škole i razviti stvaralački potencijal djece u osmišljavanju i dokumentiranju dobrih djela.

Filmskim dokumentiranjem aktivnog djelovanja u zajednici djeca i mladi predstavljaju pozitivan primjer drugim članovima zajednice i na taj način mijenjaju sliku društva.

DFFF je festival promjena i festival rješenja.

Organizator festivala je Zaklada Zamah koja u partnerstvu s Blank_filmskim inkubatorom i Zakladom Slagalica iz Osijeka provodi ovaj projekt.

Info i prijavnica mogu se naći na: dfff.zamah.hr , a

Rok za prijavu filmova je 1. ožujak 2017.

 
 

Istaknuto

U okviru programske suradnje s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva, Zaklada Zamah provodi program “Aktivni u zajednici” i nastavit će ga provoditi i u 2025. godini.

3. velj 2025.

Program „ Aktivni u zajednici“  provodi se već niz godina uz podršku Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, s ciljem jačanja participacije građana, razvoja društvenih programa, jačanja društvenog kapitala i stvaranja povezanijih, aktivnijih zajednica. Kontinuirano praćenje i vrednovanje programa ključni su za njegovo unapređenje, a upravo zato proveli smo anketu o zadovoljstvu sudionika i suradnika uključenih u program. Rezultati prikupljeni ovim upitnikom pružaju nam vrijedan uvid u...

28. stu 2025.

Zaklada Zamah objavila je „Priručnik za učinkovitu komunikaciju“ , namijenjen svim neprofitnim organizacijama koje žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi čvršće odnose s lokalnim zajednicama. Kroz praktične smjernice i primjere dobre prakse, priručnik pomaže organizacijama razumjeti kako jasno i strateški komunicirati s različitim dionicima– od članova i volontera do medija i donatora. Poseban naglasak stavljen je na odnose s javnošću u neprofitnom sektoru , storytelling...

10. stu 2025.

bottom of page