top of page

Posjeti školama u sklopu projekta Stvaranje filantropske kulture u Hrvatskoj

  • Writer: Zaklada Zamah
    Zaklada Zamah
  • 7. stu 2016.
  • 1 min čitanja

Tim Zaklade Zamah nastavlja s posjetima osnovnim školama koje sudjeluju u „Stvaranju filantropske kulture u Hrvatskoj“. Posjetili smo sljedeće škole: 28. listopada OŠ „Augusta Cesarca“ iz Krapine, 3. studenog OŠ „Baniju“ iz Karlovca i OŠ „Kardinal Alojzije Stepinac“ iz Krašića, te 4. studenog OŠ „Belec“ i OŠ „Tomaš Goričanec“ iz Male Subotice. Škole su nam predstavile prekrasne ideje za svoje filantropske akcije (skupljanje novca za djecu iz Afrike, izrada nakita za božićni sajam, izrada plakata na temu filantropije i sl.). Hvala svima na trudu uloženom u širenje filantropije i dobročinstva. Projektni tim se raduje daljnjim posjetima školama – prijateljima projekta!


ree

Rad učenika OŠ “Kardinal Alojzije Stepinac”

ree

Radovi učenika OŠ “Tomaš Goričanec”

ree

Radovi učenika OŠ “Banija”

ree

OŠ “Banija”

ree

OŠ “Belec”

ree

OŠ “August Cesarec”

Istaknuto

U okviru programske suradnje s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva, Zaklada Zamah provodi program “Aktivni u zajednici” i nastavit će ga provoditi i u 2025. godini.

3. velj 2025.

Program „ Aktivni u zajednici“  provodi se već niz godina uz podršku Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, s ciljem jačanja participacije građana, razvoja društvenih programa, jačanja društvenog kapitala i stvaranja povezanijih, aktivnijih zajednica. Kontinuirano praćenje i vrednovanje programa ključni su za njegovo unapređenje, a upravo zato proveli smo anketu o zadovoljstvu sudionika i suradnika uključenih u program. Rezultati prikupljeni ovim upitnikom pružaju nam vrijedan uvid u...

28. stu 2025.

Zaklada Zamah objavila je „Priručnik za učinkovitu komunikaciju“ , namijenjen svim neprofitnim organizacijama koje žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi čvršće odnose s lokalnim zajednicama. Kroz praktične smjernice i primjere dobre prakse, priručnik pomaže organizacijama razumjeti kako jasno i strateški komunicirati s različitim dionicima– od članova i volontera do medija i donatora. Poseban naglasak stavljen je na odnose s javnošću u neprofitnom sektoru , storytelling...

10. stu 2025.

bottom of page