top of page

Počele pripreme za dječji filmski filantropski festival

  • Writer: Zaklada Zamah
    Zaklada Zamah
  • 20. ruj 2016.
  • 1 min čitanja

U sklopu projekta „Stvaranje filantropske kulture u Hrvatskoj“ kojeg provodi Zaklada Zamah u partnerstvu sa zakladom Slagalica iz Osijeka, te filmskim inkubatorom Blank održava se Dječji filmski filantropski festival. Natječaj i filmski festival je usmjeren na područje čitave Republike Hrvatske, te će omogućiti školama i dječjim filmskim klubovima da na kreativan način prezentiraju svoje kratke filmske uratke na temu filantropije.

Na sudjelovanje su pozvani svi mali kreativci koji pomažu drugima i koji svoje filmove mogu snimiti kamerom ili mobitelom.

Svoje filmske uratke mali filantropi će slati na online festival koji će se otvoriti 1.12.2016. te će biti otvoren za prijave do 1.3.2016. Svim školama u Republici Hrvatskoj bit će i izravno upućen poziv na sudjelovanje.

Stručni žiri će odabrati najbolje radove koji će početkom travnja biti proglašeni i nagrađeni na dodjeli nagrada za Dječji filmski filantropski festival, u sklopu događanja koje će biti organizirano u Zagrebu.


 
 

Istaknuto

U okviru programske suradnje s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva, Zaklada Zamah provodi program “Aktivni u zajednici” i nastavit će ga provoditi i u 2025. godini.

3. velj 2025.

Program „ Aktivni u zajednici“  provodi se već niz godina uz podršku Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, s ciljem jačanja participacije građana, razvoja društvenih programa, jačanja društvenog kapitala i stvaranja povezanijih, aktivnijih zajednica. Kontinuirano praćenje i vrednovanje programa ključni su za njegovo unapređenje, a upravo zato proveli smo anketu o zadovoljstvu sudionika i suradnika uključenih u program. Rezultati prikupljeni ovim upitnikom pružaju nam vrijedan uvid u...

28. stu 2025.

Zaklada Zamah objavila je „Priručnik za učinkovitu komunikaciju“ , namijenjen svim neprofitnim organizacijama koje žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi čvršće odnose s lokalnim zajednicama. Kroz praktične smjernice i primjere dobre prakse, priručnik pomaže organizacijama razumjeti kako jasno i strateški komunicirati s različitim dionicima– od članova i volontera do medija i donatora. Poseban naglasak stavljen je na odnose s javnošću u neprofitnom sektoru , storytelling...

10. stu 2025.

bottom of page