top of page

Započeo tjedan filantropije

  • Writer: Zaklada Zamah
    Zaklada Zamah
  • 25. ruj 2017.
  • 1 min čitanja

U tjednu filantropije  25.9. – 1.10. 2017.  imamo priliku podsjetiti se kako filantropija nije jednokratna pomoć, već kontinuirana aktivnost koja nam obogaćuje život čitavu godinu.


Ove godine Zaklada Zamah obilježit će tjedan filantropije mnoštvom aktivnosti (izložbe, radionice itd.) ,te vas sve pozivamo da nam se pridružite.


25.9 – 1.10

Izložba „Filantropija nekad i sad“  Galerija K2, Mažuranićev trg 1, Križevci


27.9

11:30h    obilježavanje tjedna filantropije u OŠ Grgura Karlovčana Đurđevac

13:30h    obilježavanje tjedna filantropije u OŠ Velika Pisanica


28.9

10:00h     obilježavanje tjedna filantropije u OŠ Josip Zorić Dugo Selo

12:15h     obilježavanje tjedna filantropije u OŠ Gustav Krklec, Zagreb

19:00h    Javna tribina „Filantropija-utopija“ Zašto građani Hrvatske ne prepoznaju filantropiju kao priliku za napredak.


29.9 

11:00h      obilježavanje tjedna filantropije u OŠ Josip Zorić Dugo Selo


Tjedan filantropije logo FIN

 
 

Istaknuto

U okviru programske suradnje s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva, Zaklada Zamah provodi program “Aktivni u zajednici” i nastavit će ga provoditi i u 2025. godini.

3. velj 2025.

Program „ Aktivni u zajednici“  provodi se već niz godina uz podršku Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, s ciljem jačanja participacije građana, razvoja društvenih programa, jačanja društvenog kapitala i stvaranja povezanijih, aktivnijih zajednica. Kontinuirano praćenje i vrednovanje programa ključni su za njegovo unapređenje, a upravo zato proveli smo anketu o zadovoljstvu sudionika i suradnika uključenih u program. Rezultati prikupljeni ovim upitnikom pružaju nam vrijedan uvid u...

28. stu 2025.

Zaklada Zamah objavila je „Priručnik za učinkovitu komunikaciju“ , namijenjen svim neprofitnim organizacijama koje žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi čvršće odnose s lokalnim zajednicama. Kroz praktične smjernice i primjere dobre prakse, priručnik pomaže organizacijama razumjeti kako jasno i strateški komunicirati s različitim dionicima– od članova i volontera do medija i donatora. Poseban naglasak stavljen je na odnose s javnošću u neprofitnom sektoru , storytelling...

10. stu 2025.

bottom of page